September 28, 2009

UMNO ketandusan pemimpin yang bersih dari RASUAH


Budaya UMNO - ampu, bodek dan RASUAH

Sekali lagi UMNO akan berhadapan dengan masalah memilih calun nya untuk bertanding di Bagan Pinang. Boleh dikatakan semua pemimpin2 UMNO sudah tercemar dengan toksid RASUAH.

Rakyat hari ini sudah berbeza dengan cara berpolitik 50 tahun dahulu. Masa dahulu penyokong UMNO tidak pernah memilih siapa calun mereka, asalkan parti UMNO mereka akan sokong membabi buta. Perkara sedemikian tidak berlaku lagi pada hari ini.

Rakyat sudah berubah untuk mementingkan parti yang lebih telus dan bersih, begitu juga dengan pemimpin2 mereka mestilah dari gulungan manusia yang jujur, bersih dan amanah serta adil dalam semua hal.

Pada pandangan rakyat, UMNO sudah tercemar teruk, tiada lagi ada penawarnya untuk di pulihkan selain dari ianya dikuburkan sahaja.

Bagan Pinang akan menjadi penentuan akhir bagi UMNO. Jika UMNO tewas juga, maka UMNO harus di bubarkan dan bergabung dengan PR, itu pun kalau pemimpin2 PR mahu bersetuju. Bagi rakyat biasa seperti Nala tetap tidak setuju kerana UMNO sudah terlalu tercemar.

2 comments:

  1. alahaiii...nuar al juburi pun masuk penjara..sekarang jadi MP..dan nak jadi PM pulak..

    mat sabu tangkap khalwat.. pun bolih jadi MP..

    apa cerita ???

    ReplyDelete
  2. HE HE HE....
    NAPALAMBU???
    APA LAGI JAWAP LAH ANON TU PUNYA SOALAN....

    HE HE HE....
    AWAT SENYAP???

    HE HE HE.....

    NAPALAMBU..EMMM KALAU DAH OTAK LEMBU NI LAH JADINYA

    ReplyDelete

, ,