October 23, 2009

Career politik Ibrahim Ali pasti berakhir pada PRU13 nanti.


Career politik manusia 'bodoh-sombong' ini pasti akan berakhir pada PRU13 nanti. Tindakan bodoh-sombong nya ini telah membuat mana2 parti benci kepada beliau. Sebenarnya career politik nya sudah pun berakhir apabila dia di tendang keluar dari UMNO seumor hidup.

Career politiknya telah diselamatkan oleh PAS, kini dia telah menggigit tangan orang yang beri dia makan. Anjing yang di beri makan pun tidak pernah gigit tangan tuan nya.

Tuan Guru sepatutnya tidak kutip benda buangan dari UMNO ini. Kerana sifat buruk dan jahat UMNO nya masih kuat tertanam di dalam diri nya. Ibrahim Ali ini cuma bertubuh manusia, tetapi akalnya lebih teruk dari himar di padang pasir. Himar di padang pasir pun tahun mengenal dan berbudi kepada tuan nya yang telah bela nya.

Ada kemungkinan beliau berharaf supada UMNO akan melamarnya. Nala pasti dia akan dilamar oleh UMNO menjelang PRU13 nanti. Sebenar nya UMNO memang suka dengan benda2 busuk seperti ini. UMNO sekarang sudah jadi tong sampah untuk memuatkan benda2 busuk seperti ini.

6 comments:

  1. Kalah juga Pakatan Rakyat di bagan pinang ye,, wahai keling paria.

    ReplyDelete
  2. Kekalagan PR di Bagan Pinang bukan nya disebabkan kelemahan PR.

    Ini ialah salah satu strategi kebijaksanaan permainan politik kaum bukan melayu.

    Kita kalah tetapi tekah memperoleh untuk yang banyak bagi kaum kami.

    Itu lah yang kami mahu.

    Sebalik nya ini cuma PRK. Sedangkan kerusi itu memang milik UMNO jadi kami tidak rugi apa2.

    Jika ianya menjejaskan kepentingan kami, kami akan pertahankan walau apa juga pun terjadi.

    ReplyDelete
  3. Mr Nalapambu,
    Anda tak perlu layan komen2 haprak dari pencacai UMNO/BN seperti di atas.Baru menang satu kerusi pun sudah heboh tapi depa kena ingat sebenarnya kemenangan kat Bagan Pinang merupakan liability buat UBN.

    ReplyDelete
  4. mcm biasa,if org2 buangan dr UMNO nak masuk PR,diterima mcm raja dtg masuk kmpg,tapi bila individu tersebut komen pasal PR,terus di boo...hahaha...bodohnya PR rupanya...

    ReplyDelete
  5. sebagai orang islam nak komen gunakan perkataan yang baik

    ReplyDelete
  6. Bolo punya manusia , menang satu di bagan pinang menyalak macam anjing.orang menang 8 tempat relax je.tu lah tandanya parti umno cilakak tu dah nam hancussss. mr nallapambu you sepatutnya tak payah layan pondan yg tak berani guna nama. die orang tu anak h...m sebab tu abcul.

    ReplyDelete

, ,