February 12, 2010

Pakatan Rakyat - Unggul, Gagah dan Perkasa

Sebenarnya Pakatan Rakyat tetap bertambah kuat dan popular setiap hari, semua ini berkat dari pertolongan UMNO yang memberi kan publicity percuma yang meluas.

Pemimpin2 UMNO ketinggalan zaman, mereka fikir rakyat masih lagi berfikiran seperti dizaman Tungku Abdul Rahman. Sebabnya semua pemimpin2 UMNO ini memimpin seperti style dizaman Tungku, masih tidak berubah.

Semua rakyat hari ini berpelajaran, mereka banyak mengtahui hal2 apa yang sedang berlaku atau yang telah berlaku atau pun apa yang akan berlaku di dalam dan diluar negara. UMNO tidak boleh lagi memperbodohkan rakyatnya. Itu sebab semakin hari Pakatan Rakyat menjadi semakin kuat dan disukai ramai.

Hanya Pakatan Rakyat sahaja yang boleh menghapuskan fikiran jumut pemimpin2 UMNO itu.

UMNO sedang cuba menutup segala kepincangan nya dengan menimbulkan berbagai perkara. Tetapi rakyat yang bijak boleh menilainya dan akan tidak mudah dapat di terpedaya kan.

Kini UMNO sedang bimbang untuk menghadapi sebarang Pilihan Rayat terutamanya PRU13 nanti. UMNO tahu bahawa sokongan orang melayu terhadap PAS dan PKR bukan nya kecil, begitu juga sokongan orang cina dan india terhadap DAP. Perpaduan rakyat dalam Pakatan Rakyat ini sudah pasti akan dapat menumbangkan BN/UMNO pada PRU13 akan datang.

2 comments:

  1. Memang BENAR dan BETUL, Pandai sekali kamu, bergeliga macam geliganya otak ular senduk..rakyat Malaysia sekarang SEMUA berpelajaran dengan usaha Kerajaan Malaysia BN sejak Merdeka, berbeza dengan rakyat negara lain di rantau ini. Sekolah ini bukan hasil silap mata boleh dibina sekelip mata. Di bina sejak berpuluh tahun lagi.

    Hanya yang buta sahaja yang tak nampak.

    Hanya mereka yang KUFUR NIKMAT dan BAHALOL sahaja yang tidak tahu akan hakikat semudah ini dengan Sekolah berlambak-lambak di tiap ceruk rantau negara, MRSM, Kolej, Universiti dan sebagainya.

    Tetapi oleh kerana kamu bijak dan pandai tak perlulah diperincikan semua ini satu persatu. Kamu kan manusia celik, mesti nampak juga yang BAIK Kerajaan Buat selama ini, tak kan nampak yang tak baik sahaja.

    Baguslah, pujilah DAP tu, Peluk cium lah Cina Cina DAP tu, kalau boleh tidur sekelambu..Bagus. Hinalah Bangsa sendiri. Kejilah. Kalau kamu mati nanti kalau terdesak tentu DAP boleh tolong mandi dan kafankan jenazah kamu.

    ReplyDelete
  2. BANGSA ADALAH CANDU DALAM MASYARAKAT...( SEJADAHBURUK 2010)
    UNTUK ANON PLESE,DAHLA JADI ORANG YANG KEBANGSAAN KNAPA NAK KEJI DAP AND CINA,KO INGAT MELAYU TU BAIK SEMUA KE?NI OTAK UMNO LA NI,BKAN ISLAM YG KO PUJA,TAPI MELAYU YG KO PUJA.ISLAM XAJAR KITA BENCI BANGSA LAIN LA...ko ni dah totok nak jd umno ngok

    ReplyDelete

, ,