May 26, 2010

Akhirnya - MIC berperang juga dengan UMNO~~~~~~~~~~~~

UMNO sudah buat silap besar - berperang dengan MIC. Walaupun ramai calun ADUN dan AP MIC kalah pada PRU12 yang lepas, MIC tetap masih setia dengan BN, setiap PRK MIC banyak membantu BN/UMNO untuk memberi kemenangan.

Malang sungguh bagi nasib MIC yang selama ini sangat setia kepada BN/UMNO telah dicemuh dan di cacai oleh UMNO cuma kerana sedikit perkataan dari anak Samy Vellu. Selalunya jika ada terkeluar pandangan nagetiv dari mulut pemimpin2 UMNO, UMNO boleh terima dan nyatakan itu 'pendapat peribadi' sahaja.

Mengapa UMNO tidak boleh anggap kenyataan anak Samy Vellu itu juga 'pendapat peribadi' nya sahaja? UMNO memang mahu cari salah dan cari pasal dengan MIC. Sekarang UMNO terpaksa terima padah dengan kesombongan nya itu.

UMNO memang sombong dan bebal, tidak sedar diri. Sebenarnya UMNO sudah hilang kuasanya pada PRU12 yang lepas, cuma rakyat Sabah dan Sarawak yang kurang bijak itu telah selamatkan UMNO untuk terus berkuasa.

PRU13 semakin hampir tiba, BN semakin bermasalah. Nalapambu haraf UMNO akan terus berkomprantasi dengan MIC. Ada harapan kerajaan baru akan memerintah negara selepas PRU13 nanti.

No comments:

Post a Comment

, ,