February 24, 2010

Apabila 10 orang ditanya........... tentang kes tuduhan liwat DSAI

Jika anda buat tinjauan rambang tentang kes liwat DSAI di mana2 sahaja di dalam atau di luar negara, jika ditanya sama ada kes ini benar atau fitnah, cuba tanya 10 orang dewasa, maka jawapan nya ialah:

7 orang akan jawab - fitnah.
2 orang akan jawab - tak boleh kata apa2 kerana kita tidak tahu apa2.
1 orang akan jawab - benar, DSAI meliwat.

Sudah pasti kita akan tahu siapa kah manusia yang 1 orang ini. Sama ada dia orang tidak berakal atau pun dia seorang gila. Yang pasti orang ini adalah pencacai UMNO yang bodoh dan buta tuli.

Sebenarnya kes liwat ini lah yang akan menambahkan lagi sokongan moral terhadap DSAI. Perhatikan saja di mana2 DSAI hadir ceramah sambutan nya sangat besar, ini menandakan rakyat sama sekali tidak percaya terhadap fitnah yang telah dibuat terhadap DSAI.

Tuduhan liwat ini telah menjadi bahan ketawa di seluruh dunia. Cuma pemimpin2 UMNO yang berhati busuk dan berniat jahat sahaja yang bergembira tentang tuduhan liwat ini. Tetapi kita jangan lupa kepada Yang Maha Berkuasa, pasti satu pembalasan buruk akan menimpa kepada manusia yang mengujudkan tuduhan liwat ini.

Samaada DSAI dijatuhkan hukuman atau tidak terhadap tuduhan palsu ini, rakyat yang berfikiran waras akan tetap menjatuhkan hukuman berat terhadap kerajaan BN pimpinan UMNO yang rakus dan tidak bertimbangrasa demi mengejar kuasa, pangkat dan harta kekayaan sahaja. Pakatan Rakyat tetap bersatupadu menghadapi PRU13 yang akan datang.

Kesedaran rakyat terhadap keburuk kan UMNO semakin bertambah dengan ujud nya kes tuduhan palsu ini. Rakyat pasti akan menghukum kerajaan yang zalim.

2 comments:

  1. ha ha ha ha ha betul ke? Syok sendiri kot

    ReplyDelete
  2. 1000% betul!!! Puak umno jer yg masih duk dlm twilight zone!!

    dan aku confident nx GE UMNO akan tersungkur kena tumbukan KO from rakyat...

    ReplyDelete

, ,