April 13, 2010

Melayu itu UMNO, UMNO itu Melayu.

BN memang mengundang bencana kerana terus kelakan P 94 Hulu Selangor kepada MIC. Sebenarnya UMNO Hulu Selangor telah lama mahukan P94 dikembalikan kepada UMNO. Pada PRU 12 yang lepas UMNO sudah bertindak memberi isyarat supaya MIC menyerahkan P 94 kembali kepada UMNO.

Sungguh malang bagi BN kerana telah mempertahankan P 94 kekal kepada MIC. Presiden MIC yang kecundang di Sg Siput itu pula mahukan timbalan nya yang sudah kalah pada PRU12 yang lepas di calun kan semula di P 94. Sudah lah perkara pertama ditunaikan tetapi masih lagi tidak puas hati mahukan pula calun yang pernah kalah ditempat yang sama itu dicalun kan semula.

P 94 bermajoriti kan kaum melayu, sedangkan kaum india cuma lebih kurang 19% sahaja. Itu pun bukan semuanya penyokong MIC. Ada kemungkinan kaum india yang menyokong MIC cuma lebih kurang 5 atau 10% sahaja paling ramainya.

Kaum melayu di Hulu Selangor sudah terlalu lama diperbodohkan oleh S Vellu dan MIC nya. Adakah melayu di Hulu Selangor mahu terus diperbodohkan? Jika tidak, bangun lah segera dan menentang S Vellu dan MIC nya berserta dengan kuncu2 nya.

1 comment:

  1. Kalau jumpa Ular macam kamu, Azan dulu, kalau tak berambus juga baru BUNUH.

    Melayu itu UMNO, UMNO itu Melayu tapi demi janji, MIC diutamakan.

    Ular macam kamu jangan sibuk sibuk, undi sahajalah Zaid Ibrahim tu.

    PAS junjung jenazah Hindu yang mati kena bunuh tapi bila tiba hak pilihanraya beri juga pada Melayu. Bukankah Ular sendiri yang kata Melayu itu UMNO??

    Ular itu Syaitan..Hadith Shahih.

    ReplyDelete

, ,