April 27, 2010

P94 Hulu Selangor telah membuktikan kegagalan "1 Malaysia"


"1 Malaysia" yang di laung2 kan dan di banggakan serta di agung2 kan oleh PM telah terbukti gagal terlaksana. Apakah makna nya '1 Malaysia' jika kaum cina masih lagi tidak menyokong BN?

Sebenarnya bukan sahaja kaum cina yang tidak sokong BN, malahan kaum india juga tidak sokong BN. Jika sekiranya BN meletak kan calun melayu dari UMNO di P94 HS sudah pasti kaum india juga akan tidak sokong BN. 

'1 Malaysia' cuma tinggal slogan kosong yang tidak memberikan apa2 makna langsung jika kaum cina dan india masih lagi tidak sokong BN.

Sepatutnya PKR sudah kalah teruk di P94 HS. PKR turun padang dalam keadaan yang sangat buruk, sedang dilanda ber bagai2 krisis dalaman dan luaran parti. PKR boleh lah di ibaratkan se ekor kuda tempang yang turun padang untuk berlumba.

BN pula yang kunun nya sedang berada di kemuncak kekuatan nya, sudah pulih dan sudah diterima oleh semua gulungan rakyat. Wira2 gagah BN semua turun padang dengan mengunakan berbagai2 senjata yang canggeh untuk menentang musuhnya yang lemah dan sudah tercederakan.

Malang sungguh bagi BN, diakhir perlawanan nya ianya hampir tewas, menang dengan kecederaan yang teruk.

Terbukti bahawa BN masih dipinggirkan oleh kaum bukan melayu. Slogan '1 Malaysia' gagal terlaksana. BN masih berada di takuk lama. Menunggu masa ketibaan PRU13 untuk dikorban kan.

No comments:

Post a Comment

, ,