April 20, 2010

Senjata BN yang paling berkesan dalam menentang lawan nya..........

P94 Hulu Selangor sedang dihujani oleh wang ringgit yang sedang diturunkan oleh kerajaan BN untuk mengambil hati rakyat. Segala permintaan dan tuntutan sudah mendapat jaminan ditunaikan jikasekiranya BN berkuasa semula di P94 Hulu Selangor.

Tanah kuil Hindu yang tertangguh selama hampir 20 tahun pun sudah mendapat jaminan untuk diselesaikan. Minta saja apa2 yang dihajatkan, pasti kerajaan BN akan mengaku dan berjanji akan tunaikan nya.

Inilah masanya BN sangat bermurah hati dan perihatin terhadap rakyat. Pemimpin2 BN pun apa kurang nya, semuanya menunjuk kan sikap dan sifat berbaik2 mesra, murah hati dan intim dengan rakyat. Minta apa saja, anda pasti tidak akan kecewa. Kalau tak dapat pun sekurang2 nya anda akan mendapat janji atau jaminan.

Selain dari itu, kita pula akan dihidangkan oleh semua media BN dengan berita2 tentang kelemahan dan keburukan PR. Dan diceritakan pula tentang kebaik kan BN, pergi sana sini bantu rakyat miskin dan segala kesusahan rakyat.

Ini lah cara BN laku kan setiap kali ada PRU atau PRK diadakan.

PR sebenarnya sudah lali dan biasa sangat dalam menghadapi taktik buruk BN ini. Rakyat yang bijak dan sedar akan keburukan BN juga sudah tidak ambil kesah tentang propaganda BN ini.

Sebenar nya BN sedang dalam ketakutan dan cemas dalam menghadapi PRK di P94 ini. Jika BN tewas, MIC akan berkubur buat selama2 nya. BN juga akan mendapat aib yang besar. Pemimpin2 besar BN sendiri mengakui bahawa P94 adalah sebagai medan untuk ujian kepada BN, sama ada ianya diterima rakyat atau sebalik nya.

Kepada para penyokong PR, ini lah masa nya untuk kita mematahkan kekuatan BN yang tidak lagi kuat itu.

1 comment:

  1. kah...kah,..kah..kah...kah..kah... kah..kah..kah..kah...KAH...KAH...KAh...Kah..KAH...KAH>>>KAH>>KAH...kah..kah..kah....kah

    ReplyDelete

, ,