December 11, 2009

UMNO akan dihancur kan - oleh pemimpin2 nya sendiri.



Peperangan mulut antara TDM dan Nazri pasti membawa padah buruk kepada image parti UMNO. Ini telah menggambarkan bahawa tiada ada kata sepakat lagi dalam UMNO. Pemimpin tuanya berani cakap ikut suka hatinya sahaja, bagi pemimpin muda pula mereka sudah tidak tahu menghormati  pemimpin tua.

Sebenarnya Nazri terlalu banyak 'terhutang budi' terhadap TDM, malang nya ianya tidak tahu mengenang budi. Jika mahu juga menegur bekas boss nya, dia patau buatnya dengan cara lebih bersopan dengan tidak menimbulkan sebarang sangkaan tidak baik.

Seperkara lagi pula berkenaan Ketua Pemuda UMNO. Sehingga kini tidak ada nampak sebarang tindakan atau tugasnya dalam memantapkan kedudukan UMNO. Sepatutnya sebagai Ketua Pemuda dia mestilah aktif dan lantang bersuara kesana kemari memantapkan kedudukan UMNO untuk menghadapi PRU13 yang semakin hampir tiba.

Melalui banyak laman blog yang pro-UMNO mahukan KJ berundur sahaja dari memegang jawatan Ketua Pemuda UMNO. Sekarang sudah timbul pula dua kumpulan dalam pergerakan Pemuda UMNO. Perpecahan ini sedikit sebanyak pasti akan melemahkan pergerakan Pemuda UMNO.

Dua perkara kecil yang diatas ini cuma sebahagian kecil sahaja yang telah tertimbul kepada pengetahuan umum, sebenar nya sangat banyak lagi perkara2 yang lebih besar dan sangat rumit sedang di hadapi oleh UMNO.

UMNO pasti tumbang pada PRU13 nanti.

No comments:

Post a Comment

, ,