March 02, 2010

1 Pakatan Rakyat Satu Malaysia

UMNO bergembira meraikan beberapa orang pemimpin2 hampas dari Pakatan Rakyat. Sebenarnya dengan terkeluar nya pemimpin2 hampas ini PR adalah sebuah parti yang sangat bersih dari segi pemimpin nya.

PR tidak seperti UMNO yang di pimpin oleh pemimpin yang bergelumang dengan najis rasuah, gila harta dan kuasa. Boleh dikatakan hampir semua pemimpin2 UMNO ini terlibat dengan gegala2 buruk. Sekarang UMNO dengan bangga dan besar hati nya pula menerima pemimpin2 hampas ini masuk menyertai UMNO. UMNO sudah jadi bakul sampah untuk menadah barang busuk yang telah di buang.

UMNO yang busuk itu akan menjadi ber tambah2 lagi busuk dengan kemasukan lebih ramai pemimpin2 busuk kedalam UMNO. Pemimpin busuk ini dianggap seperti haiwan sahaja kerana telah sanggup mengkhianati penyokong2 nya. Dia tidak sedar bahawa kedudukan nya sebagai Wakil Rakyat itu se mata2 hasil dari usaha dan titik peluh penyokong nya.

Yang melompat dan mengkhianati penyokong itu cuma beberapa ekor sahaja. Akan tetapi penyokong2 nya tidak ada yang pernah ikut sama melompat keluar macam katak atau beruk. Pemimpin yang melompat dan mengkhianati penyokong ini sama dengan katak atau beruk.

Sebenar nya sokongan rakyat terhadap PR makin ber tambah2 kuat lagi, kerana kini kita boleh berbangga di pimpin oleh pemimpin2 yang SANGAT BERSIH. Kekuatan PR terbukti makin bertambah kuat jika di tinjau dalam semua ceramah2 dan program yang dianjurkan oleh nya.

No comments:

Post a Comment

, ,