March 05, 2010

Hidup tanpa kemaluan, makan dari hasil sumpahan - HARAM

ADUN dan AP yang fikir rasa tidak puas hati sepatutnya meletakan jawatan dan bukan nya melompat keluar parti. 

Jawatan2 yang dipegang oleh ADUN dan AP ini sebenar nya adalah hasil dari titik peluh penyokong2 parti yang telah berkerja keras bertungkus-lumus siang dan malam. 

Penyokong2 parti ini bergadai nyawa semasa menyokong parti nya dan memenangkan ADUN dan AP ini. Ada yang sanggup tinggalkan keluarga dan anak-bibi semasa berkempen. Tidak cukup dengan itu penyokong2 ini juga sanggup berbelanja habis-habisan dengan wang poket sendiri demi parti yang disokong nya.

Duka cita sungguh dengan perbuatan ADUN dan AP yang mengkhianat penyokong2 dan parti nya ini. Setelah melompat, mengutuk parti yang telah berjasa memberikan nya jawatan. Jenis apakah manusia seperti ini. Tidak bermoral dan tidak tahu malu, muka di tampal kulit babi.

Sebenarnya pengkhianat ini telah memberi makan anak-bini dan keluarganya dengan hasil pendapatan yang HARAM. Adalah lebih baik pengkhianat ini makan babi sahaja, sama juga haram nya.

Jika pengkhianat ini benar2 jujur dan ikhlas, tidak sanggup lagi pegang jawatan, dia harus berundur dan letak kan jawatan. Bukan nya melompat dan mengutuk parti yang telah berikan nya jawatan.

Adalah akan lebih mulia jika pengkhianat ini letak jawatan dan cari kerja lain yang halal seperti jadi jaga atau tukang kebun untuk sara hidup keluarganya.

Segera lah berundur dan letak jawatan, kami sebagai penyokong parti tidak halalkan setiap sen yang awak berbelanja untuk keluarga dan anak-bini awak. Selagi awak tidak letak jawatan bermakna awak sentiasa makan hasil sumpahan yang HARAM bagi keluarga awak.

No comments:

Post a Comment

, ,