March 04, 2010

Wajah2 Pengkhianat - Haramjadah

Inilah rupa wajah2 pengkhianat, sanggup menipu dan mungkir janji2 nya terhadap penyokong2 nya yang telah memberi undi sehingga menjadi wakil rakyat. 

Setelah dapat menikmati gaji dan imbuhan yang lumaian mereka lupa diri akan siapa yang sebenarnya telah meletak kan mereka ketempat itu. Tanpa sokongan kami pasti semua bangsat2 haramjadah ini cuma jadi sampah sahaja.

Perbuatan pengkhianat ini lebih dari bersifat BABI, tamak, babi lebih baik dari manusia ini.

Jika mereka ini manusia, sepatut nya mereka meletak kan jawatan 'wakil rakyat' nya sebelum berundur diri, supaya rakyat boleh membuat pilihan yang baru. Ini telah tunjuk kan mereka ini bersifat babi, tidak malu dan tidak sedar diri bahawa jawatan yang di pegang nya itu adalah hasil dari sokongan Pakatan Rakyat - BUKAN sokongan BEBAS.

Paling malang seorang pak lebai juga turut jadi pengkhianat. Awak beri lah anak bini awak makan duit haram. Kerena kami sudah tidak izinkan setiap undi yang kami beri itu adalah sudah menjadi haram kepada awak. Kami tidak pernah berniat mengundi calun bebas.

Jika haramjadah ini benar2 sudah insaf dan menuduh PR tidak baik, adalah lebih baik mereka letak kan jawatan wakil rakyat nya dahulu dan bertanding semula atas ticket bebas, UMNO atau mana2 parti yang mereka fikir baik.

Selagi mereka pegang jawatan wakil rakyat atas sokongan kami dari PR, maka kami sebulat suara tidak halal kan segala gaji atau apa2 imbuhan yang awak terima dan makan bersama keluarga awak.

No comments:

Post a Comment

, ,