March 03, 2010

Tidak ada apa yang perlu di risaukan tentang 'beruk2' yang lompat keluar parti.

Bekas Pemimpin Nombor 1 UMNO pun pernah lompat keluar UMNO.

Kini UMNO sedang berpesta kerana kegembiraan nya menyambut beruk2 yang melompat keluar dari PR. Sebenar nya beruk3 ini tidak mampu merubah perangai buruk UMNO yang tertanam dalam diri nya ketika berada dalam PR- Jiwa raga nya masih tertumpu kepada Rasuah, tamak harta dan gila pangkat dan kuasa.

Beruk2 ini sangat patut di keluarkan dari parti, PKR sudah menjadi benar2 bersih dengan terkeluarnya beruk2 itu. Sekarang beruk2 ini lah yang akan menambah kan buruk lagi image UMNO yang sememang nya BURUK.

Apa nak di hairan kan tentang lompat melompat parti, sedangkan bekas pemimpin UMNO nombor satu pun pernah lompat keluar parti. UMNO tidak pun mati kerana di sebab kan bekas pemimpin nombor satu nya melompat keluar parti UMNO. Inikan pula ianya hanya melibatkan beberapa orang pemimpin yang tidak ada semangat, tamak harta dan gila kuasa itu sahaja. PR akan tetap kuat dan kukuh seperti biasa.

Boleh kah anda jawab mengapa tidak ada seorang pun pemimpin2 UMNO mahu lompat keluar parti?

Kalau ada pun yang lompat keluar itu cuma gimik mahu tarik perhatian sahaja, atau mahukan simpati. Keluar dari UMNO bermakna keluar dari kepuk wang. Kerana pemimpin atau yang berjawatan dalam UMNO semuanya dihujani oleh WANG. Ber timbun2 wang akan dapat mereka kumpul.

Di takuk yang paling rendah seperti ketua cawangan atau bahagian sahaja cuma pegang satu atau dua penggal sudah boleh miliki kereta mewah, banglo besar dan berbini dua tiga orang. Itu cuma harta kekayaan nya yang kita nampak, harta yang tersembunyi nya tuhan sahaja yang tahu berapa banyak nya.



Sebenarnya dengan terkeluarnya pemimpin2 yang tidak berkualiti nya PR telah terbukti sebuah parti yang di pimpin oleh pemimpin2 yang telah disahkan 100% 
BERSIH.

Sokongan rakyat terhadap PR semakin ber tambah2 kuat, kerana hanya PR  sahaja yang telah terbukti di pimpin oleh pemimpin2 yang benar2 bersih dan jujur.
Jika masih lagi ada pemimpin2 yang kotor dalam PR kita patut keluarkan nya dengan segera.

PRU13 semakin hampir tiba, komponen parti BN seperti MCA, MIC dan Gerakan masih lagi berada di ambang kekacauan. Ahli2 nya yang cuma tinggal sekangkang kera itu pun masih tidak dapat bersatu.

Sebenarnya kaum cina dan india sudah tinggalkan dan melupakan parti2 itu. Kini yang tinggal cuma pemimpin2 dan pencacai2 nya yang ada kepentingan sahaja.

Berbalik pula kita kepada UMNO yang disifatkan sebagai peneraju BN. Pada hakikatnya UMNO yang menerajui BN ini sendiri punya masalah besar, terutamanya di sayap Pemuda UMNO. Tetapi semua media2 yang dikawal oleh BN telah sorok kan semua kepingcagan ini. Maka pada pandangan rakyat yang bodoh dan dungu, BN/UMNO kuat dan tidak bermasalah.

2 comments:

  1. KAH..KAH..KAH..KAH..

    ORANG BODOH DAN BUTA PERUT CAM ADMIN BLOG NIE JERK YANG MASIH LAGI BODOH DAN TERUS DIPERBODOHKAN OLEH ANWAR IBRAHIM.

    ANTARA KEBODOHAN BLOG INI ADALAH:
    1. YAKIN ANWAR JADI PM
    2. YAKIN ANWAR TAK MELIWAT PASAL DAH DISUMBAT DENGAN CERITA TAHYUL ANWAR ADANYA KONSPIRASI.
    3. LAGI BODOH BLOG NIE PERCAYA LAPORAN PUSRAWI RPK PADAHAL DAH ADA STATEMENT KAT MAHKAMAH, LAPORAN PUSRAWI TAK PERNAH WUJUD.
    4. SANGAT BODOH BLOG INI BILA KEBENARAN ADA DIDEPAN MATA MASIH LAGI SOKONG ANWAR YANG MEMANG KAKI PELIWAT.
    5. TERLEBIH BODOHNYA SEBAB MASIH LAGI BODOH DAN BEBAL BILA SUDAH RAMAI YANG MAHU KELUAR PAKATAN DAN SEDAR ANWAR KAKI LIWAT DAN TIDAK BERMORAL TERUS JUGA ADMIN BLOG INI PERCAYA ANWAR MAKSUM DARI SEBARANG DOSA.
    6. TERUS MEMBIARKAN ADMIN BLOG INI DIPERBODOHKAN DAN MENUTUP MATA HATI UNTUK MENILAI KEJADIAN DISEKELILING.
    7. PENDEK KATA, ADMIN BLOG INI SUKA DIPERBODOHKAN.

    TAHNIAH ADMIN YANG BODOH.

    HE..HE..HE..

    ReplyDelete
  2. Sdr TokeyGaram,
    Blog ini tidak pernah meng agung2 kan mana2 ketua pemimpin nya, sama ada Lim Kit Siang, Karpal Singh, Nik Aziz atau pun Anwar Ibrahim.

    Baca kembali betul2 posting yang tertera di atas, mana ayat yang menyatakan tentang perhal Anwar Ibrahim. Nala tidak pernah memuji atau memuja Anwar Ibrahim dalam mana2 posting pun.

    Nala tidak pernah buat sebarang posting yang membela Anwar Ibrahim. Nala juga tidak pernah kata Anwar tidak lakukan liwat. Atau Anwar benar2 meliwat. Sila baca kembali semua posting2 yang lalu.

    Ini terserah kepada yang maha mengetahui - iaitu ALLAH sahaja.


    Sebalik nya Nala menyatakan PR mesti bersih - siapa yang bersalah tetap akan dibuang untuk bersihkan parti. Jika sekiranya Anwar bersalah, kami akan tetap singkirkan nya.

    Anda perlu tahu bahawa kami kaum india dan cina sudah bersatu dalam DAP, kami tetap kuat kerana telah mendapat sokongan dari kaum melayu penyokong PAS dan PKR.

    Anda juga harus sedar bahawa kaum melayu sedang berpecah belah - perpecahan melayu ini tidak mudah dapat di tangani oleh UMNO.

    Jangan suka bodohkan orang lain sedangkan anda sendiri sudah menampak kan kebodohan anda sendiri.

    ReplyDelete

, ,